VCCBlog

Hírek, aktualitások, legfrissebb információk

A VCC-adatok már élesben beszélgetnek

A VCC-adatok már élesben beszélgetnek

Nemrég mutattuk be Zapier alkalmazásunkat, mellyel lehetővé tettük, hogy a VCC több mint 500, a munkafolyamatokat támogató alkalmazással összekapcsolható legyen. Azóta is sok kérdés érkezik hozzánk, hogy pontosan milyen lehetőségeket rejt az előfizetés. Aki még nem kezdte el a számára hasznos rendszerek összekötését, annak most bizonyítjuk: a beállítások nem bonyolultak!

Szigorodó EU-s szabályozás a felhőben

Szigorodó EU-s szabályozás a felhőben

Felhő alapú szolgáltatásunk kapcsán folyamatos a jogi, adatvédelmi előkészítő munkánk, hiszen a kezelt adatok biztonságát minden hazai és nemzetközi partnerünk felé garantálnunk kell. Az EU-s Általános Adatvédelmi Rendelet változását nyomon követjük, mely hatályba lépése előtt is tudatos felkészülést kíván a cloud alapú adatkezelőktől.

Több mint 500 alkalmazással köthető össze a VCC

Több mint 500 alkalmazással köthető össze a VCC

A felhő alapú megoldások előnye, hogy más rendszerekkel könnyen összeköthetőek. Új fejlesztésünkkel több mint 500, munkaszervezést és ügyfélkezelést segítő rendszerrel integrálható a VCC.

VCC esettanulmányok

Tetszett a szakmai beszámolónk?

Töltsd le esettanulmányainkat!

Sűrű a VCC konferenciaszezonja

Sűrű a VCC konferenciaszezonja

Aktuális fejlesztéseink és megújult partnerprogramunk kapcsán minden eddiginél több konferencián veszünk részt a tavaszi szezonban. A hazai szakmai találkozók mellett Prágába, Lengyelországba és egy tengerentúli telekommunikációs rendezvényére is ellátogatunk, hogy naprakész iparági információkkal és új partneri megállapodásokkal gazdagodhassunk.

Új funkciókkal bővült a Mobile App!

Új funkciókkal bővült a Mobile App!

December óta elérhető alkalmazásunk, a Mobile App az eddigi visszajelzések alapján gyorsan átláthatóvá teszi a területi értékesítői munkát és az ügyfélkezelési lépéseket. A folyamatosan bővülő funkciókkal a teljes céges folyamatmenedzsmentet támogatjuk – a legutóbb kiadott verzióban a hangrögzítés, az adatlapkitöltés és a hívástermináció is elérhetővé vált.

Partnereink számára is mérföldkő a VCC Pay szolgáltatás tanúsítványa

Partnereink számára is mérföldkő a VCC Pay szolgáltatás tanúsítványa

A napokban vehettük át a nemzetközi kártyatársaságok által kibocsátott PCI DSS tanúsítványt, mely fontos állomás a VCC életében: ezzel az elismeréssel nem csak a Pay szolgáltatásunkon belül történő fizetések biztonságát garantáljuk, hanem a teljes üzleti működésünk kiszámíthatóságát is.

A személyes üzleti megkeresések lehetnek átláthatóbbak

A személyes üzleti megkeresések lehetnek átláthatóbbak

A vállalkozások legfontosabb megkeresései mindig személyesek. A céges hívásokat, az ezekkel kapcsolatos teendőket a call center-technológiák tudják a legjobban nyomon követni, de a VCC fejlesztési csapata megoldást keresett a teljes vállalati kapcsolatrendszert áttekintő alkalmazásra. Így született meg a VCC Mobile App.

Legyen naprakész és ismerje meg a rendszerünket!

Adatvédelem: A hírlevélre történő feliratkozással Ön hozzájárul ahhoz, hogy a Virtual Call Center Kft. az általa nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos friss hírekről e-mailben rendszeresen tájékoztassa Önt. A hírlevélre történő feliratkozással Ön egyúttal hozzájárul ahhoz is, hogy a Virtual Call Center Kft. a hírlevélről történő leiratkozásig az Ön nevét, e-mail címét, telefonszámát a hatályos Adatvédelmi Szabályzatban foglaltaknak megfelelően kezelje.