VCCBlog

Hírek, aktualitások

Valami készül a VCC háza táján!

Valami készül a VCC háza táján!

A sok-sok fejlesztési hír mögött ritkán vagyunk láthatóak mi, a VCC csapata, és azok a döntések, melyek a márkát hosszú távon meghatározzák. Mire készülünk az év hátralévő részében? Izgalmas változásokat készítünk elő most is.

Irány Rio!

Irány Rio!

A futball EB ideje alatt az ország újra egy emberként drukkolhatott a magyar csapatnak. Az olimpián több hétig szoríthatunk sportolóinknak – persze, leginkább a munkaidő végén. Hogy napközben is igazi szurkolónak érezhessük magunkat, egy Rio 2016-os felülettel készültünk felhasználóinknak.

A VCC-adatok már élesben beszélgetnek

A VCC-adatok már élesben beszélgetnek

Nemrég mutattuk be Zapier alkalmazásunkat, mellyel lehetővé tettük, hogy a VCC több mint 500, a munkafolyamatokat támogató alkalmazással összekapcsolható legyen. Azóta is sok kérdés érkezik hozzánk, hogy pontosan milyen lehetőségeket rejt az előfizetés. Aki még nem kezdte el a számára hasznos rendszerek összekötését, annak most bizonyítjuk: a beállítások nem bonyolultak!

Szigorodó EU-s szabályozás a felhőben

Szigorodó EU-s szabályozás a felhőben

Felhő alapú szolgáltatásunk kapcsán folyamatos a jogi, adatvédelmi előkészítő munkánk, hiszen a kezelt adatok biztonságát minden hazai és nemzetközi partnerünk felé garantálnunk kell. Az EU-s Általános Adatvédelmi Rendelet változását nyomon követjük, mely hatályba lépése előtt is tudatos felkészülést kíván a cloud alapú adatkezelőktől.

VCC esettanulmányok

Tetszett a szakmai beszámolónk?

Töltsd le esettanulmányainkat!

Több mint 500 alkalmazással köthető össze a VCC

Több mint 500 alkalmazással köthető össze a VCC

A felhő alapú megoldások előnye, hogy más rendszerekkel könnyen összeköthetőek. Új fejlesztésünkkel több mint 500, munkaszervezést és ügyfélkezelést segítő rendszerrel integrálható a VCC.

Sűrű a VCC konferenciaszezonja

Sűrű a VCC konferenciaszezonja

Aktuális fejlesztéseink és megújult partnerprogramunk kapcsán minden eddiginél több konferencián veszünk részt a tavaszi szezonban. A hazai szakmai találkozók mellett Prágába, Lengyelországba és egy tengerentúli telekommunikációs rendezvényére is ellátogatunk, hogy naprakész iparági információkkal és új partneri megállapodásokkal gazdagodhassunk.

Új funkciókkal bővült a Mobile App!

Új funkciókkal bővült a Mobile App!

December óta elérhető alkalmazásunk, a Mobile App az eddigi visszajelzések alapján gyorsan átláthatóvá teszi a területi értékesítői munkát és az ügyfélkezelési lépéseket. A folyamatosan bővülő funkciókkal a teljes céges folyamatmenedzsmentet támogatjuk – a legutóbb kiadott verzióban a hangrögzítés, az adatlapkitöltés és a hívástermináció is elérhetővé vált.

Legyen naprakész és ismerje meg a rendszerünket!

Adatvédelem: A hírlevélre történő feliratkozással Ön hozzájárul ahhoz, hogy a Virtual Call Center Kft. az általa nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos friss hírekről e-mailben rendszeresen tájékoztassa Önt. A hírlevélre történő feliratkozással Ön egyúttal hozzájárul ahhoz is, hogy a Virtual Call Center Kft. a hírlevélről történő leiratkozásig az Ön nevét, e-mail címét, telefonszámát a hatályos Adatvédelmi Szabályzatban foglaltaknak megfelelően kezelje.